Zwroty i reklamacje

Zwrot

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
1. Prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem i wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu. Bezpośrednie koszty odesłania Produktów ponosi Klient.
2. Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelane w ciągu 10 dni na wskazane konto bankowe, po odesłaniu przez Klienta obuwia na adres sprzedawcy:
    NAGABA spółka jawna
    SKLEP FIRMOWY
    ul. Kilinskiego 1
    47-303 Krapkowice

Reklamacja

1. Gwarancja na obuwie przysługuje w okresie 2 lat od daty zakupu.
2. W przypadku stwierdzenia podstaw do reklamacji prosimy o przesłanie obuwia na następujący adres:
NAGABA spółka jawna, SKLEP FIRMOWY,  ul. Kilinskiego 1, 47-303 Krapkowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem „Reklamacja” oraz danymi kontaktowymi. Do reklamacji przyjmujemy tylko czyste obuwie !
3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep firmowy przesyłki z reklamowanym towarem.
4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
5. W wypadku trudności z naprawieniem lub wymienieniem towaru firma Nagaba gwarantuje zwrot równowartości ceny towaru.
6. Koszt przesyłki z reklamowanym towarem ponosi kupujący, natomiast naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt.

Pobierz formularz