Wymiana / Zwrot
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
1. Prosimy o odesłanie produktu wraz z fakturą i wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu. Bezpośrednie koszty odesłania Produktów ponosi Klient.
2. W przypadku wymiany, klient ponosi koszt najtańszego możliwego sposobu dostarczenia przesyłki - 12 PLN
3. Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelane w ciągu 10 dni na wskazane konto bankowe, po odesłaniu przez Klienta obuwia na adres sprzedawcy:
NAGABA spółka jawna
SKLEP FIRMOWY
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
Reklamacja
1. Gwarancja na obuwie przysługuje w okresie 2 lat od daty zakupu.
2. W przypadku stwierdzenia podstaw do reklamacji prosimy o przesłanie obuwia na następujący adres:
NAGABA spółka jawna, SKLEP FIRMOWY, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem „Reklamacja” oraz danymi kontaktowymi. Do reklamacji przyjmujemy tylko czyste obuwie !
3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep firmowy przesyłki z reklamowanym towarem.
4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
5. W wypadku trudności z naprawieniem lub wymienieniem towaru firma Nagaba gwarantuje zwrot równowartości ceny towaru.
6. Koszt przesyłki z reklamowanym towarem ponosi kupujący, natomiast naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt.